Ett bankomatkort, två bankomatkort

Blev hämtad av "Taxi västersol" på stationen tjugo i sex
så bra har vi det här!
Har varit borta så länge att jag inte ens kom ihåg hur man öppnade ytterdörren i huset.
Sedan möttes jag av 15 brev, två kataloger och en bok i brevlådan
I ett av breven låg mitt spärrade bankomatkort och i ett annat en avi om ett nytt kort.
Kände verkligen på mig att det hade skickats fel! (vilket även smarta ma, dalil och victor gjorde)
Men har numera ett fungerande kort!
Efter att jag öppnat all post gick jag till hemköp och köpte äpplemos, hämtade ut kortet och kavajen som victor köpte.

Har varit i super speed hela kvällen:
Har packat upp
betalat i princip alla räkningar
gjort en budget i Numbers - Skit bra!!! Kommer kunna se exakta utgifter och hur mycket som går till sparande.
Mitt i allt detta har jag pratat med Victor vilket får en att känna att man är tillbaka igen. Låångt avstånd.

Imorgon kvart över tio börjar skolan igen!
Innan ska jag dra till Josefin och kolla in hennes lägenhet. Sen ska det bli jätte kul att ses, det är ju typ fem veckor sedan eftersom hon åkte en vecka innan jag drog.
Efter skolan ska vi till Maxi på vår traditionella matshopping!
Imorgon ska jag även ta ett beslut som är bindande och förhoppningsvis blir det ett Ja till mig! Vore så kul!

Tågresan gick iallafall bra. Har lyssnat klart på hela berättelsen "Min morbror trollkarlen".
Det enda konstiga var att mitt sittplats nummer 75 inte fanns. Det fanns 73, 74 och sen 76, 77 - 80. Sjukt konstigt. Men som tur var så var det inte fullt så fick sitta kvar hela resan.
Sen var det bara 40min väntan i gbg. Öresundståget var skit fullt och istället för att sätta mig på min plats så stod jag i bistron hela resan. De tågen är lite dåligt planerade för det finns inte många ställen att ställa väskor och det är trappor upp till vissa platser. Fick även lyssna på små hockey killar i åtta årsåldern som stod utanför toan när någon annan var där och skrek på skånska "Bajsar du eller kissar du?!"

JAJAAAAA. Ska snart sova! Ha det bra! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0