Go´morron


Ge mig Sommar och kheden.
Eller.. ge mig sommar bara!!!

Det är konstigt det här med att sova ..
jag brukar vakna vid elva, halv tolv eller senare
men idag när jag äntligen är klar med tentan och inte har något att stressa upp för..
så vaknar jag nio! Vafan?

Men men.. ska göra frukost åt Victor nu (Ja.. jag är en toffel)
sen blir det mer donkey kong, har 84 liv!
De ni, vem vågar utmana mig?!
Är även på fjärde världen efter.. typ en timmes spelande.
Okej, detta låter sjukt nördigt.

Ska inte nörda hela dagen!
Måste börja packa för jag är lite orolig om allt får plats.
Sen ska jag packa ihop en låda som mamma och pappa ska ta med någon gång.

Har förresten lite festivalssug
Men det kan man ju fetglömma när man har sommarhyra.
Får väl göra en egen festival hemma!

the sounds arvika

Arvika 2009 - The Sounds

Detta var ju sjuuuukt intressant! CIAAAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0