Hallå håll käften?

Just nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli första april.
Det är fest i huset idag men jag har ingen lust att festa utan vill bara typ sova i soffan och se på något ovärt. Eller just nu spelar jag Mario. Min ena bror ringde förut och han berättade att det inte är slut på spelet när man har klarat åttonde världen utan det kommer stjärnvärldar. Så jag tänkte klara åttan nu sen får jag väl samla alla stjärnmynt som jag inte tagit.
Intressant?

Men tillbaka till festen i huset. Han över mig har så jävla högt att det dunkar i mina väggar och det hörs tom till den man skypar med. Så det är ju jätte kul! Inte ens värt att sätta på musik eller tvn.
Funderar på att ta sopborsten och banka allt jag kan och sen springa upp och kasta burkar på de. Men njaeee..

Tränade sista passet på TK förut och då körde vi ben med benpress, vadpress osv. Lär få träningsvärk! Har även varit på stan med Josefin för hon skulle hitta en present till sin pappa. Hennes föräldrar kommer i helgen så jag tänkte passa på att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0