Har nu insett att jag har för långt till Joskam...

.. fast det var längre förut.
Men fattar ni vad jobbigt det är att cykla två kilometer eller?
Skojaaa

Sov till typ elva imorse, sjukt skönt!
Sen återupptog jag träningen klockan ett och har tyvärr tappat väldigt mycket.
Men förhoppningsvis går det fort att bygga upp allt igen.
Men gymkortet går ut den 28e så nu blir det ett litet adjö till TK. Känns lite surt att jag har betalat för de fem veckorna jag inte varit där...
Josefin och jag ska på sportsclub och testa deras gym för att ev. börja där istället.

Har iallafall varit hos Josefin idag och hängt lite.
Hjälpte henne att beställa en likadan tv som jag har köpt, teknisk (och smart) som jag är!
Förhoppningsvis kommer min tv imorgon! Väntar på avin och någon snäll människa som vill hjälpa till med en bil.

Men måste duscha, diska och plugga nu!
Fast innan ni stänger ner sidan så borde ni lyssna på Håkans låt "jag vet vilken dy hon varit i"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0