Hardcore in my ass

Josefin fick det lite trångt i baksätet tillsammans med tvn.



Josefin och jag gick till SC förut efter att vi läst att det var så "hardcore" plus att det såg bra ut på bilderna. Men vilket skämt alltså?! Redan när vi gick in kände man verkligen "neeeeeeeej tack". Men nu när vi ändå hade släpat oss ända dit efter en massa andra saker så pratade vi med personalen. Killen sa att vi säkert skulle trivas där och att det fanns såna som oss som tränade där. Anledningen till "såna som oss" så var det pga. att Josefin frågade det då vi såg att det var 99% killar med typ anabola muskler eller nåt och en massa han/hon vem vet vad (?!). Men ja tydligen skulle vi trivas där.
Njaeee, vi betalade femtio kronor för att provträna = jag sprang i tio minuter medan josefin körde crosstrainer. Sedan körde vi biceps 3 x 10 för att sedan gå i ackward stundens största ögonblick. Det kändes verkligen som att alla glodde och tänkte "vad fan gör de här?!". För det fanns lixom bara fria vikter + 1300tals maskiner och pumpande killar/män.

Så när vi typ sprang ut därifrån så besämde vi oss för att gå till skolans gym och där var det verkligen bättre! Ett äkta Joskam + Krisjo gym! Man kan spela fotboll eller andra sporter i hallen, köra gym eller pass. Så till veckan börjar vi träna där istället, as nära oss (eller ja.. för mig i april).

En annan sak jag ska skriva om nu är att min nörd period har börjat. Fick hjälp hem med tvn förut, gött! Men efter Josefins och mitt lilla äventyr så väntade något jag inte räknat med. SKRUVA! Jävla skit skruvshål alltså, har nästan vart på väg att börja grina alltså. Men nu är allt öppe och jag har kört en bana på super mario. Men måste äta något så ska hämta något och sen spela!

Fast om avslut: Jag undrar om de på posten har ryck ibland? Fick mitt bankomatkort hit fast det var avikandeadress och nu fick jag AVIn till Victors jacka fast den ska hämtas ut i karlstad!!!! Jävlar vad de ska hålla på ibland.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Älska den bilden alltså! Så hardcore-not. Nej men ärligt, fyfan vilket gym. Värsta jag varit med om, tänker fan inte sätta mina fötter där. Det var verkligen det värsta jag har lagt ut pengar på alltså. BLÄ!

2011-01-21 @ 17:45:54
URL: http://jossansliv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0