Hej då Värmland

Om tre timmar och tio minuter går tåget
och jag har inte ens packat klart än
ska packa klart det som ska med nu
och sedan packa saker som ma´o pa´ska ha med då de hälsar på.
Kommer få ha en rullväska, en sportbag och min adidas väska. Mycket saker åt rätt håll iallafall.

Sov ensam i natt för första gången på ca tre veckor och typ en av fem nätter på en månad.
Kändes som att det fanns för mycket plats... och vad kommer inte min stora säng kännas som då?

Det ska iallafall bli skönt att åka hem
måste tömma postfacket
hämta paket
gå till skolan
MAXI handla och ta kvittot själv
kolla fondtapet och kolla på Josefins nya lägenhet!
Fixa bankomatkortet.
Och ta emot mina nördprylar!

Kan redan nu säga att det kan dröja väldigt länge innan det blir värmland igen..
kanske april? Vi får se, men inte tidigare än april.
Så ha det gött! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0