I just came to say Hello

Har precis ätit studentmaten nummer ett - Nudlar
Orkade inte göra i ordning något annat. Men till middag blir det köttfärssås! GOTT! (Gött!)
Har även pratat med mamma och pappa, vilket var en vecka sedan sist. Pappa sa att de skulle komma ner den första april och hjälpa mig att flytta. Kul! Då är det två månader kvar tills vi ses! (sjukt länge egentligen).

Jag har suttit ett tag och funderat på när jag ska till värmland igen och antingen blir det i maj/juni eller så vet jag inte alls när. Har funderat lite på att dra dit nästa helg för att hämta lite saker också, men jag orkar seriöst inte åka tåg i ca fem timmar i sträck! Tänkte passa på att göra något när Josefin drar till fjällen... Helgen därpå kommer iallafall Kamilla, Yeay!

Nej nu ska jag gå till stan igen och fixa lite saker. Har bl.a. sålt en kursbok så har fixat frimärken men nu ska jag lämna tillbaka en sak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0