Kallt som fan.

Det är sju minus ute vilket inte är särskilt kallt om man jämför med - 15 eller så. Men det blir ju stor skillnad när det har varit plus grader ett tag! Så mitt cykellås är fastfruset! Fick gå fram och tillbaka till skolan förut. Och nu sitter jag här hemma och vill bara somna under femton täcken. Det är så kallt! Har tom vantar på mig för händerna är blåa.

Igår kväll slutade med att vi sprang till Hemköp för att köpa CheeseBallz! Och finns det nåt skönare att somna lullig eller? Nej tror inte det.



När jag gjorde lunch berättade min granne att hans kompis (som också bor här) blev tagen av polisen när han gick hem från puben igår för att han vinglade lite. Så han har suttit i fyllecell inatt hahahaha
Det är faktiskt värt att skratta åt, kommer säkert tänka på det varje gång jag ser han numera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0