M Å N D A G

Är så sjukt trött
skulle kunna somna när som helst.
Drog som skrivet var till joskam innan skolan imorse och kollade på hennes nya hem. Jätte mysigt! Ska bli kul att se när det är klart.
Sedan drog vi på en sjukt dryg introduktion och inte nog med det så var våra magar tomma. Det kan vara den tråkigaste förmiddagen någonsin faktiskt.
Efter den otroligt dryga förmiddagen gick vi till maxi och storhandlade mat. Tror någonting har hamnat fel i våra huvuden eftersom ingenting onyttigt handlades. Sedan gick vi och lämnade maten hos joskam för att gå vidare till hfab och kolla på fondtapet. Men det gick ju inget vidare direkt...

Efter att ha lämnat mina matkassar hos mig så drog vi på shoppingtur i stan. Vi var på jakt efter ljusfat och krokar men hittade bara krokar och fluffiga kuddar på lagerhouse. De hade halva reapriset så köpte en stor, röd, fluffig kudde för endast 45kr.

Hittade även en snygg badrumsmatta (fast köpte den inte.)


Och av en slump gick vi in på JC där jag hade en 50kr check och hittade ett linne jag länge velat ha för 50kr på rean. Det blev mitt helt gratis!

Imorgon halv elva blir det gym! Äntligen. Det är fem veckor sen jag var där sist så det känns som att allt jag tränat upp är förlorat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0