New! Super mario bros

Alltså jag tror mitt liv är förstört
iallafall mitt nattliv, ni vet då man ska sova
Har drömt hela natten att jag och Victor har spelat Bros
vilket vi gjorde till halv ett i natt
och jag har vaknat och sagt att han ska vänta på mig så att vi inte får game over
Fyfan vad hemskt det kändes och känns
Är det så att jag blivit en nörd?
Vågar inte ens tänka på då jag har ett eget wii i Hstad


På tal om något annat så mår jag skit idag
Ont i huvudet, snor i hela huvudet, hosta, ont i halsen och äckligt svettig.
passar jätte bra nu i tentaperioden (som för den delen går åt helvete)
och idag då jag ska träffa Daniella i stan
vi har inte setts sen i början av augusti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0