Nu blev det lite för snurrigt alltså!

Pga. jordens förändrade position så förändras tydligen stjärntecknen.
Plus att de lagt till ett, "ormbäraren" (vad fan är det för nåt nytt töntigt påhitt?)
Enligt de nya stjärntecknen så är jag numera en tvilling istället för kräfta. Detta kraschar ju hela min personlighet, den är ju uppbyggd av kräftan.
Kräftan är en mall av mig, läser man om stjärntecknen så stämmer kräftan in på mig. Inte några tvillingar! Så nu måste jag väl göra om mig själv då för att passa in på min brors, kompis och kusins tidigare stjärnteckens personlighet (bara för att de ska bli oxar).

Nej alltså ärligt, har inte dessa tidigare stjärntecken funnits typ 4-ever (fjortis) ? Varför göra om de nu? Nu låter jag nästa som en pensionär som inte vill lära sig de nya teknikerna i samället.

Kolla här om ni inte tror mig:
DN
Aftonbladet
Nsd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0