Philosophical foundations of health education

Ja, precis. Den boken sitter jag och försöker få ut något bra ur för att kunna skriva en bra tenta.
Har faktiskt skrivit väldigt mycket redan, med hjälp av Lilla My.
Vi har varit stöd åt varandra de senaste dagarna och hjälp till då allt stått still.
Har iallafall börjat förstå varför jag aldrig orkar koncentrera mig längre och varför jag alltid är så trött.

- Inga linser = dålig syn
Jag är jätte säker på att min syn har blivit ännu sämre sen jag började med linser.
(Och nej det har inget med vana att göra för jag har ju varit utan i två/tre veckor.)
Ser sjukt dåligt utan numera, kan knappt se texten på tvn ibland.
Ni kanske undrar varför jag inte bara köper nya?
Jo, för mina finns inte inne utan man måste beställa de vilket tar ett tag.
Sen måste de undersöka ögonen igen ifall det har blivit ärrbildningar osv. vilket jag inte har tid med än.
Sen har jag ju inget bankomatkort ÄNNU så kan inte betala.

Appropå bankomat kortet som spärrades den 26 december och beställdes 27 december...
så tadaaa det har kommit bort med posten.
Helt jävla sjukt flyt här vet ni!
Så nu ska vi spärra det och beställa ett nytt som kommer till Halmstad.
Men alltså.. hur mycket ska det knövla egentligen?

Snygg noshörning och grafik.


Vänta lite, måste lägga in lite nördighet:
Ikväll ska Victor och jag spela DONKEY KONG country!
Ni vet det från super nintendo.
YEEEEEAH! Jag köpte det i måndags men vi har inget classic kontroll så vi ska låna tills jag kan köpa en egen.
Så nu vet ni vart ni har oss. Sitter med en fet jävla dammsugare var och spelar donkey kong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0