Rövdag

Har inte mario spelet kvar
inga extra dosor heller
har ingen plugg lust
(vilket jag inte tror många har någon gång)
känner press för tentorna
= ont i magen
har inga linser så känner mig blind
är sugen på något men vet inte vad
vill se på något bra men vet inte vad
vill träna men det är drygt 40mil till gymmet
det är halt ute
det har regnat
moffa blev dålig
moffa blev bra (okej, detta är inte förklaringen till dåligt humör)
victor åker imorgon
vill åka utomlands
men har varken råd eller tid
kommer inte hem för att jag inte har något bankomat kort
och inte heller vill resa i sju timmar eller betala 500 kronor

tadaaaaaaaaaaaa
så därför är jag på fitthumör
--> akta er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0