Svärt och svört

HEJHEJHEJHEJHEJHEJ!
Idag är det en bra dag ska ni veta!
Har nyss hämtat mitt kära Wii och även gjort Josefin glad genom att hämta ut hennes skor. Som tidigare nämnt så brukar jag få beställa skor åt alla möjliga människor.
Och tvn har kommit, fast det stod ju inte vart jag ska hämta skiten så fick ringa och fråga. Nu måste bara någon vänlig gosse hjälpa till.

Sen hände även något annat helt sjukt på lektions rasten i förmiddags.
HFAB ringde och jag har aldrig varit så skakis som då. Kunde typ inte ens koncentrera mig på vad hon sa till mig.
Jag har nämligen blivit med ny lägenhet! YEAAAAY!
Flyttar första april (ja.. det kan ju vara ett skämt den dagen, den kanske faller isamman eller nåt).
Har även ringt och sagt upp den nuvarande men måste skriva en uppsägning och ge honom.
Kommer kanske (tyvärr) bli en månads dubbelhyra, men hallå?!?! Jag ska ju flytta typ två hus från Josefin.
Igår funderade vi över hur det skulle bli om Josefin, Olov och jag bodde i samma hus. Det skulle inte fungera utan leda till katastrof och huset skulle nog bli känt som "CPhuset", dit ingen ville flytta. Men nu kommer ju inte det ske...

Efter läsgrupperna vid halv tre drog vi (Olov, Josefin och jag) hem till Josefin och käkade morötter, gurka och dipp. Vi försöker vara lite nyttiga.
Måste laga mat och plugga nu. CIAO

Fjåårtizar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0