Solsidan är ju fan bäst

 

Idag körde vi rygg och axlar och att döma efter torsdags träningen med samma övningar så lär inte min måndag bli särskilt skön. Hade fetaste träningsvärken i fredags efter det. Fast det lär ju bli ännu värre imorgon om det inte släpper i bröstet. Men nu är det vila från träningen tills tisdag så att musklerna kan kämpa på att visa sig lite.

 

Var på stan med Emma och Sara vid lunch. Eller ja stan och stan.. det är ju stängt på söndagar, allt utom Åhléns, Clas O och Carlings. Jag försökte hitta en nätverksadapter så att man kan köpa upp pointsen någon gång. Men orkade inte lägga ner mig så väntar på min smarta pojkvän istället.

Tänkte läsa några artiklar inför morgondagens föreläsning, duscha och laga soppa. Sen tänkte jag umgås med wii:et resten av kvällen. Så ha det så kulT och missa inte "solsidan".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0