Har varit på stan...

MUMS ! Som Maria Montazami säger (eller mer parodireklamen)


Har vart på stan med Josefin och blev så hungrig så var tvungen att köpa en CheeseBurger. Så jävla gott!


...Men som ni vet så bor ju världens alla fjortisar på McDonalds eller på andra ställen i stan. Och jag förstår mig faktiskt inte på de ungarna. De tror ju att de äger världen, typ tar med sig femtio kompisar och ställer sig framför i kön bara för att de känner någon. Men hallå vi andra då? Eller de som går fem på rad och inte förstår att när man möter en eller två så kan man gå bakom varandra istället för att tro att alla flyttar sig för de. Har de något slags "vi äger världen" ryck eller? Sen att de inte kan prata ordentligt eller har finnar över hela ansiktet och byxorna nere i marken gör ju inte saken bättre.


Ska väl äta middag snart för sen bär det av till Nyhem igen, till Josefin alltså.


Om det är så att någon bryr sig i ifall jag köpte något på stan så kan jag säga såhär... Kanske deee!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0