Vart tog livet vägen?

Idag (den del som gått) har jag inte gjort någonting!
Eller jo... spelat tv spel och tiden bara försvann, helt plötsligt var klockan två och jag hade inte ätit på typ fem timmar. Fyfan vilken nörd! Blir nästan rädd för mig själv alltså.
Har iallafall kommit till femte världen.

Men nu måste jag gå utanför huset och inte bara till köket.
Ska hämta min classic controller och points på hemköp. Fast vädret är så sjukt tråkigt; dimmigt, kallt och frost.
Har iallafall insett att jag inte kan använda pointsen för wii:et har inget att koppla upp sig på. Fyfan vad tråkigt. Får väl ta med det till någon med trådlöst så att jag kan nörda ännu mer.

Orkar iallafall inte gå till bibblan för att skriva ut antagningsbeskedet för att kunna skicka in kontraktet idag. NEJ! Det får bli på måndag.
Och träningen ställer jag också in, har träningsvärk i hela kroppen efter dubbelpassen igår.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0