Är det lugnt om jag kallar dig baby?

Kamilla och Mongot i Barcelona 2008


Idag kommer min fru Kamilla till Karlstad för att umgås med MIG! Vem kunde tro att någon åker flera mil för att träffa mig? Nej men det känns ju bra att någon orkar med mig. Jag gör ju ingenting om dagarna förutom jobbar och sen när helgen kommer så orkar jag inte med någonting, förutom umgås med familjen.
Okej.. förra helgen var jag i Göteborg och helgen innan i Dalarna. Så helt torr är jag väl inte.

Innan Kamilla kommer så ska mamma, pappa och jag iväg till kolonilotterna för att ha picknick med min äldsta bror och hans tjej. Tänkte försöka vara ute lite för att få färg. Blev faktiskt lite brun i ansiktet efter igår, fast vit där luggen är, vilket inte ser så jätte bra ut.
SlutSATS: Jag vet inte hur man solar.
SlutSATS 2: (på tal om ingenting) P3 suger RÖÖÖV! Har blivit precis som alla andra stönmusikskanaler!

Så här mycket hade jag alltså att skriva. Ingenting alls.

Ska lära mamma att göra pushups nu!

C I A O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0