Borde gjort och gjorde ogjort

Buenos dias!
Just nu skulle jag egentligen varit på väg till Strömstad och sedan hem. Men det blev inte så. Allting blir lite veligt för tillfället. Istället för att skriva tänkte jag lägga in lite bilder från helgen och veckan som var!

Jag har lärt mig att köra fyrhjuling! Fick Eu-moppe lektioner också men det gick inget vidare.

Vi hittade en massa kantareller! Hatar dock att plocka svamp, eller snarare leta svamp. Vill ni ha någon som plockar när ni hittat så kanske jag ställer upp. Men leta får alla andra göra.

Har typ ätit ihjäl mig på krusbär!

Whiskas tyckte tydligen inte att jag skulle läsa, utan klappa honom.

Hittade även en iniminiii groda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0