För en vecka sen gjorde jag Bacon, mamma o pappa tänkte äta de idag. Nu vet ni det!

Värmland tog mitt sociala liv. Därav blogg inläggen.
Har jobbat från halv åtta till tjugo i fem / strax efter fem denna veckan med 20 minuters rast. Varit på gränsen till tårar x antal gånger och lekt cp.
Mitt liv är inte läsbärt när det går till så här. För det händer verkligen ingenting.
Jobbar, kommer hem med sand och damm i porerna och överallt. Retar mina föräldrar och blir kallad för "Bjäbba", äter mat och däckar i soffan.
Så hej då sociala liv. Jag orkar inte med er.

Vad det lät som att jag vill ha bekräftelse där, men det vill jag inte. Jag VET redan att jag är bra; jobbar som ett djur, retar alla runt omkring mig (även de på jobbet), sover och cyklar. Kan det bli bättre eller?
Kommer dock komma till skolan som en albino, det kommer lysa när jag går runt där.

Men nu till det som är läsbart och från min hjärna. På jobbet lyssnar jag alltid på P3 (världens bästa radio!), har gjort det alla åren som jag varit där. Och idag hade de det bästa på Krister, saker som folk stör sig på. Det är grymt kul.
Här är några ointressanta saker som jag verkligen stör mig på:

  • När de visar filmklipp och annan reklam om barnen i Afrika. De ska ALLTID ha tio flugor i ansiktet men inte fan viftar de bort dem! Stör de sig inte?!! Okej att de har mycket värre saker att störa sig på men ändå, det måste ju vara skit jobbigt.

  • Folk som frågar en saker som ex: "hur mår du?", men inte lyssnar på svaret utan börja prata om sig själva istället. Varför frågar de om de inte ens bryr sig i svaret?

  • Folk som gör om saker som man själv sagt så att det ska låta som att det var de som kom på det.

  • De som ska ringa när man jobbar, kan de inte bara förstå att man inte kan prata i telefon på jobbet?

  • HUNDÄGARE ! Inte alla, tänkte bara att det skulle se ut så. Men de hundägare som alltid säger att hunden inte är farlig fast man ser helt skräckslagen ut. Förstår de inte att man skiter fullständigt i deras hund?

  • De som smaskar, andas högt, gör äckliga ljud vid matbordet eller då jag inte tycker det är kul (ja så självisk är jag), de som ska klaga på minsta lilla grej och ha bekräftelse... OSV OSV OSV.

  • Att jag inte vet när man ska skriva "dem", "de" eller "dom".
Jag stör mig på MYCKET saker. Men brukar inte gå omkring och visa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0