Godenmorgen

Detta kallas "ingen-sol" utväxt.

Diskuterade med de på jobbet om jag kommer bli gråhårig snart... Men de tyckte att hårfärg var en lösning om det händer.


I morse ( alltså kvart över sex ) vaknade jag av näsblod, det ska alltid förstöra vissa morgnar (kan man skriva så?).
Näsblodet kom säkert bara för att det ösregnade ute, så mycket att man inte såg ut till och med.
Så nu har jag tiggt lite skjuts av en på jobbet genom att berätta för honom hur han kommer rädda världen via det. Och det är sant, skjutsar han mig gör han världen en tjänst! Iallafall slipmaterialsvärlden. Det tråkiga är bara att det har slutat regna och åska nu... och att behöva inse att mina ben måste bära mig hem är inte kul!

På tal om något annat, men ändå samma, så insåg jag igår (tillsammans med en på jobbet) att vi båda är väldigt otåliga. Som exempelvis det jag skrev där uppe, hade det något mål? Nä, inte direkt. Bara en massa meningar som folk inte ens behöver veta.
När folk ska berätta saker för mig och alltid går runt själva målet för att dra ut på det, DET stör jag mig på. Förlåt till alla vänner där ute som pratar så (och även jag själv i vissa stunder). Men min hjärna och koncentration stänger av då eller drar någon annanstans.

Men vad är vitsen med att slösa all koncentration och allt intresse på något som aldrig når sitt mål? Jag har bara några procent om dagen som går att ta av.

Nu har ni läst ett helt inlägg utan just detta mål. Ska snöra mina adidas skor nu, som blivit tvättade, och sedan packa ner matlådan för det höll jag på att glömma nu.

C I A O !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0