Möljan!

I lördags var det "möljan" i söderbärke, en marknad. Mamma och pappa var även på besök och det slutade med att vi rodde "kyrkbåt". Eller vi och vi. Jag rodde inte, det var 14 personer som skulle ro men jag vägrade! Så det slutade med att jag bara fick åka med, kände mig skapligt lat.

Åt även ett ton godis och bakverk. Köpte två stänger (polkagris och tuttifrutti), massa marknadsnougat, mandlar osv. Så nu känner jag mig som ett fetto. Ett vitt fetto.

 

Befinner mig i Karlstad just nu. Ska fylla min enorma resväska och imorgon åker mamma, Dalil och jag till mig över dagen. Är tvungen att åka dit och fixa en massa saker. Men ska åka tillbaka hit och sedan vidare uppåt i några dagar.
VEEEL JOHANNA!
Ska även kapa håret idag förhoppningsvis. Skäms nästan över att visa mig.
CIAAO

Kommentarer
Postat av: Jossan

ändrade planer huuuh? :) Tell me about them dåå!! :)

2011-07-26 @ 16:06:36
URL: http://jossanslif3.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0