Sliperi Slipera

Har varit i Värmskog och Borgvik idag med min ena bror och hans sambo (lät så mycket finare), mormor, morfar, greven och grevinnan. Här är några bilder från denna tur.

 

De åt räkmacka och jag fick köttbullsmacka. Ska någon gång i livet äta en räka, så vi får se om det blir någon lyx för mig med i framtiden, annars blir det väl akuten.

 

Avslutade dagen på Hammarö hemma hos mormor och morfar. De bjöd på grillat kött (YEEEES! har väntat i ett år på det, åt det dock på midsommar). Och mormor ville även att jag skulle dricka cider, för då blir jag antagligen mer talbar (tallbarr).


Blev omcyklad av fyra 40åringar på vägen hem, de var som 18åringar och pratade med mig fast jag pratade i telefon. Fjortisarna finns i alla åldrar.


Nu lär jag iväg! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0