Juli 1, 2011

Igår åkte jag bräda för första gången på säkert 12 år. Var ju proffs som liten och tävlade i några cuper. Trovärdigt eller vad? Första biten höll jag i Lilla My för att inte behöva åka till akuten efter att ha rullat i 2 km/h. Men nu ni! Kommer bli keff på det. (ursäkta mina ord, lyssnade på schmidts rapp igår).

Imorgon bitti ska jag sätta mig på den där långa vagnssaken som aldrig åker i tid eller som alltid krånglar för att sedan ta bussen och ha panik över om man ska behöva gå på toa eller inte (lång mening). Allt detta för att besöka "weekday" och "zara" etc. i Göteborg och bli antiklirr i världens tredje mest behövda pryl - pengen.

På tal om det. Borde inte pengar vara världens mest behövda sak? Utan pengar får man ingen mat eller vatten, förutom skitigt vatten då. Även om man planterar så borde man ju köpt plantor eller marken innan? Så det vi människor behöver mest är några papper/hårda saker med siffror på.

... Eftersom mina bröder har matat mig i tre dagar nu så vet jag inte vad det blir för mat idag. Försöker dämpa hungern med körsbärstomater just nu. Ska cykla till stan och fixa en sak.. Sen kommer Miriam och Daniel, utan mat dock, för att se på film. Så om jag inte orkar laga mat idag så ska ni veta att middagen blir popcorn. Nyttigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0