Velresor

Godmorgon!
Jag befinner mig inte i värmland längre.
Inte heller i Halmstad där mamma och jag var över dagen i förrgår.
Tio timmars bilresa för linser, hemliga stället och nya kläder. Men det var väl värt det antar jag.
Är numera i dalarna igen! Tänkt att det kunde vara bra att få slappna av lite ett tag och bara vara.

Igår var mamma och jag på stan och tvångsletade shorts. Det finns verkligen inga shorts som passar mig.
Alla är förstora ! Eller så är de korta som trosor, vilket jag inte vill ha här.
När jag hade gett upp hittade vi ett par på carlings, mörkgröna, chinosshorts.
Och när vi kom hem så låg mina efterlängtade dr denim jeanstights (kissy) i brevlådan
Ni ska bara veta vad jag letat efter dessa i xs!!! De har varit slut tre miljarder gånger, men så fanns de där en morgon.
Sjukt sköna är de också, dock torrfäller de mycket.

 

Tänkte göra något vettigt nu. CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0