And sunday comes afterwaaaaaards.

We we we so excited
It´s friday, friday!


Hur dålig humor har inte jag egentligen?
Har gått omkring och sjungit på "friday" hela dagen.
Men hur bra är inte detta?

"Yesterday was thursday
today it´s friday
we we we so excited
we so excited
we gonna have a ball today
tomorrow it´s saturday
And sunday comes afterwards"
(ÄR DET SAAAAANT?!)

Eller "Switching lanes with my car by my side"

Nej men helt seriöst, den texten kunde jag nog skrivit bättre i trean till och med. Hela låten är ju som ett läxförhör, nu vet hela världen att hon kan alla veckodagar och vilken ordning de kommer i.

Har även funderat på att köpa tshirten med Keenan på, den finns på Carlings. Ni vet han som mimade till "teenage dream" och alla de här låtarna?

Kan även berätta en helt otrolig sak!
Köpte en pepsi max förut. OCH jag tyckte den var för söt. Det är ju helt fel för att vara mig. Jag gillar ju socker.

Här är låten som ni måste lyssna på!


Kommentarer
Postat av: Jossan

What has happend? :o Det kanske bara fungerar att dricka Pepsi Max i Halmstad tro? :)

2011-06-14 @ 09:21:36
Postat av: Johanna

Jaa alltså det måste vara Halmstad och DU som gör att Pepsi MAX är värt att dricka.

2011-06-14 @ 09:36:34
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0