Bertiiiiil och hans vänner i Dalarna

Hej hej hej hej hej hej .
Jag är just nu mitt ute i ingenstans, nästan iallafall.
Har iallafall hunnit skratta åt fåret Bertil som inte verkar förstå hur får ska låta. Han borde ju lyssna lite på sina kompisar.. men han är äldst och då brukar man inte lyssna så mycket...(eller?).
Det gör iallafall inte jag .

Har även träffat den nya allergitussen Pytting (en katt).
Så tre katter, en massa höns och tuppar plus några får, det är vad jag hänger med. Passar säkert bra då jag är som ett zoo ibland.

Gjorde även livet surt för V igår. Vi sover i deras andra hus och den största sängen är en våning upp. Problemet är ju bara att trappan upp inte har något "stängsel", inte heller våningen där uppe. Så jag har inte vågat gå upp än... Kom nästan hela vägen upp, men när det var tre trappsteg kvar gick jag ner igen.
Så tack vare mig sover vi där nere. Men hellre det än att jag ska behöva halv dö!

Har inte någonting mer att komma med faktiskt, förutom att "Viggo" tuggummina verkar vara världens största skämt. Ofta man kan tugga sig till skönhet och smarthet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0