Bilder från mitt händelserika (läs lösa) liv...

.. de senaste dagarna.

Jag provåkte Lilla Mys körkunskaper i sällskap med Woody.

Vi hittade HelloKitty tablettaskar med frukt i på maxi.

 

Bacon Bacon Bacon - Tryck (en värmländskt nöjestidning) har gjort en artikel till mig. Bacon tandkräm borde testas!

Min bror uttrycker sina känslor på sitt favoritsätt - via mat.

Jag testade ÄSstora skor.

Min äldsta bror och jag har likadana skor, jag vet inte om det har med oss att göra. Vi är ju ändå som tvillingar i olika åldrar.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Dom hittade mamsen för lääänge sen (hello kitty tablettaskarna :D). Svingoa faktiskt :D

2011-06-20 @ 09:08:36
Postat av: johanna

Fan vad cool din mamma är då! Det är faktiskt konstigt att vi inte hittat de :S

2011-06-20 @ 10:23:03
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/
Postat av: Jossan

Faktiskt! Det är ju Hello Kitty liksom :(

2011-06-20 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0