Första juni!

Så här blev vår Maxi shopping igår, Josefin är besatt av kossor.

 

Igår låg vi och stekte mellan 11 och 14, det var verkligen jätte varmt. Sedan blev jag fröken hatt igen, den är hemma!
På kvällen vid tio tiden fick vi för oss att dricka vin, och jag tål inte vin direkt för jag blir helt lullig på en gång. Ett annat problem är att jag aldrig kan sova med alkohol i kroppen. Jag somnade vid två och vaknade sex!

På tal om något annat så funderar jag på att sluta skriva här för det händer ingenting kul längre. Förutom det igår men ... det är inget som behöver berättas.

Idag ska vi iallafall till stan och shoppa med Emma och Michaela. Sedan ska Josefin och jag (och kanske några mer) på café! Vi tänkte ha avslutningsfika eftersom Jossans föräldrar kommer i natt och sen kommer vi inte ses på... Ja, vem fan vet?! Efter det ska vi gymma för sista gången på länge. Så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0