Han tappade sadlen!



Varför ska jag ens gå och lägga mig undrar jag?
I natt somnade jag efter tre och vaknade innan åtta. Funderar starkt på att skita i att sova om det ska fortsätta så. För då borde jag ju ramla ihop till slut och sova länge?

Igår kväll var Josefin, Emma, Michaela och jag på uteservering och jag brände 100 spänn på cider som rinner ur fortare än man hinner dricka det. Det kallar jag att pissa bort pengar.

Jag har fått Godkänt på min komplettering som jag inte nämnt. Fick för fan 15 poäng mer än innan och jag var två poäng från godkänt (innan). Det var ju sjukt vad bra jag är på kompletteringar! Men under mina två kommande år här så vill jag inte ha någon mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0