Sleepless in Halmstad



Tröttheten slog till vid två tiden igår och jag insåg att jag säkert skulle däcka inom kort. Men istället bjöd jag hit Michaela, Emma, Teresia och hennes syster på kladdkaka. Jag bakade två kladdkakor och handlade helt nya ingredienser för de sista slantarna jag ägde i princip. Sedan började jag städa igen för att det skulle vara fräscht, fast egentligen ville jag bara lägga mig ner och sova.
Varför gör man alltid så mycket saker när man egentligen borde sova?

Emma och Michaela gick hem jämt efter elva, men trots att jag visste att det skulle tvättas klockan sju så gick jag inte och la mig. Men jag kan ju säga att jag ångrar det lite grann när jag vaknade av alarmet kvart i sju.

Men nu vet ni det, att jag antagligen kommer däcka ståendes på Håkan imorgon. Hoppas någon tar emot mig bara.

Idag kommer mamma och pappa! De skulle åka åtta så de lär komma vid två tiden, vilket är gör bra eftersom jag såg att gymmet är öppet idag. Så nu måste jag bädda, diska (har börjat samla disk), hämta tvätten och göra sallad till paranteserna. Sen blir det gym som fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0