Nu är jag en tant.

Godmorgon!
9.55 blir jag tjugoTVÅ år gammal!
Egentligen borde jag lägga ner denna hysteri för tänk nästa år, eller året därpå?

Hur som haver så hade jag en väldigt konstig dröm härom natten.
Jag och en kompis var och gymmade och jag tog 110kg i benpress, vilket han verkligen inte gjorde. Så jag var ju världens biff där på gymmet. Efteråt gick vi på stan och skulle kolla jeans och då sa de i affären att jag hade en smal överkropp men Anja Pärsson ben!
Kan ni förstå hur jag skulle se ut?!

Tänkte väl det, så därför har min kompis O.B. gjort några "glamorösa" bilder.


Och ja denna bild är ju förjävlig utan benen.

 

Ha en fin midsommar! Och Grattis på mig själv :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0