Separationsångest

Ibland undrar jag vad det är för fel på mig.
De senaste dagarna har jag insett hur kul det ska bli att komma till karlstad igen. Men nu har jag små ångest över att åka hemifrån. Även om jag ska till mitt andra hem så känns det inte så jätte kul. Jag kanske börjar få separationsångest?
Men jag vet faktiskt inte hur jag ska klara mig utan Josefin en hel sommar och de jag är med i klassen och sen de på Västersol.. Fattar ni?

I Karlstad bor ju hela min familj och jag kommer ju få träffa min pojkvän efter en väldigt lång tid. Men jag har ju så sjukt kul här nere, så att packetera sandpapper är väl inte det som gör att jag känner "YEAY" för att åka till Karlstad.

Jag vill ju hänga på Tylösand och sola hela dagarna, dricka lite och bara skita i allt som händer runt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0