Sigvard


Nu när jag befinner mig uppe i skogen (det är ingen skog runt mig men ändå) så har jag anlitat en personlig brevbärare. Ylva heter hon, hon äger faktiskt. Dock har posten lite problem med utdelningen då jag får brev till en "Sigvard Kristiansson" gång på gång. Okej, detta har endast hänt två gånger. MEN det är ju inga dåliga brev heller, utan inkassobrev. Vad ska jag göra egentligen? Vet ni vad jag tror? (ni får veta det vare sig ni vill eller ej eftersom ni läser)

1. Han har hittat på en adress. - Allt stämmer förutom postnumret och namnet.
--> Det finns ingen som heter så i huset.
--> Vem vill ha inkassobrev? Därför har någon tagit en adress med samma efternamn.

Ni får lära er nu att jag alltid har teorier i min vardag.

Har precis haft ett samtal med förnedringskassan om livets värdefullaste pryl - pengar. Hon var trevlig! Nästan värt att säga försäkringskassan ju.

Ska göra mig iordning för att gå till stan och låna en solacykel (vet ni hur gärna jag vill skriva cyKLEn eller?). Lilla My och jag ska cykla ut till IKEA och bergvik. Ska köpa ett par nya ben, mina är så utslitna.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0