Stop this night from fading away


Det är nu bevisat att jag, mobiler och dörrar inte går ihop. Dessa två saker kombinerade med mig får mig att se otroligt IQbefriad ut.

Igår upptäckte jag att man faktiskt kan zooma med iphonen. Man nuddar bara skärmen så kommer zoomen upp, det ska alltid vara för lätt! Jag som har tagit hem en annan kamera app för att kunna zooma.
Sedan förra veckan lärde jag mig att man faktiskt kan slå numren som i en vanlig mobil/telefon. Det har jag inte heller fattat så varje gång jag skulle ringa ett nummer som inte fanns i mobilen så la jag in det.

Tänkte även säga att de bilderna Schmidten har lagt ut på mig, så grinar jag faktiskt på ena. Bara för att jag har så kul.

Nu tänkte jag göra något annat. Tjingelingpling

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är allt bra smart du ;)

2011-06-07 @ 11:02:04
Postat av: johanna

Ja och de är rätt gött faktiskt ;)

2011-06-07 @ 20:06:29
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0