Thor var nyss här



Goddagens!
Äntligen så kom Thor! Har väntat på honom i flera dagar nu, väntat som i att vara stel med spända öron.
Och det var ju ingen dålig åska heller. Sprang omkring och drog ur alla sladdar, stängde alla fönster och satt på ipoden. Men det gick ju inte ens att dämpa regnet och åskan med musik så startade en enmanna musikal också.

Den lilla brodern ringde förut och delade ut lite jobb. Så imorgon och på fredag ska jag samla in pengar till mitt liv. Och i och med det kommer försäkringskassan krångla med mig. Men jag orkar faktiskt inte bry mig.

För denna sommaren har jag några "mål".

1. Inte gå omkring och vänta på att saker ska hända = inte bestämma utifrån andras scheman
2. Bara göra spontana saker
3. Resa runt om det kommer ett erbjudande

Igår fick jag även veta att Jossan och jag ska träffas den 13 juli i Håkans stad!
Så jävla kul!!!
Från att ses varje dag (HELA DAGARNA) till att aldrig ses är ju rätt spännande. Så varför ska jag säga "kanske" när jag inte ens vet vad som händer då? Det är ju lika bra att bara säga ja och göra det. Så får allt annat bli på ett annat sätt.

Snart kommer moderjord hem på lunch. Jag har gjort världens lyx.. Inte. Grötris (choklart (choklad + såklart --> JJ)) med grönsaker och kikärtor. Tur att inte pappa är hemma för då skulle han svälta ihjäl. Han anser nämligen att sallad och vegetariskt mat är svält mat, eller "studenttjosan" som han säger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0