Abs&Ass

Det blev en semla idag iallafall. Fast man kan ju inte säga nej till gratis semlor. Först så bjöd de på semlor i skolan men jag tycker ju inte ens om semlor så tog ingen. Men sedan när Josefin och jag gick in på Tretton av en slump så "flög" personalen på oss och sa "Vill ni inte ha en semla, jo det vill ni, ta en semla nu!". Så vi stod där inne kletiga och semliga och kollade på kläder. De på tretton har verkligen gett mig ett bättre intryck än sist. Funderar på att gå dit när det är andra onyttiga dagar också...

Vi var även och tränade förut, det var ett tag sedan, typ en och en halv vecka. Det finns ju inget bättre än att träna igen och verkligen känna att man behöver det. Den där semlan gjorde verkligen träningen bra.

Eftersom jag inte har så mycket mer att skriva så tänkte jag sluta nu. Ska ju orka träna imorgon halv åtta och orka med skolan. Så ciao!

Kommentarer
Postat av: Erika

aha! Ja, det har jag ingen aning om faktiskt :) När opererades du? :)

2011-03-09 @ 09:00:52
URL: http://erikaalexandrajohansson.blogg.se/
Postat av: johanna

svar: 2004 :P så ett tag sedan

2011-03-09 @ 18:37:30
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0