Är jag normal?

Jag har alltid haft en extrem fobi för att bada där någonting sticker upp från vattnet. Det kan var allt från en pinne till såna där som stockar gick igenom förr och framförallt båtar!

Jag har från 15 års ålder haft sjuka problem med att åka buss själv, jag går hellre sex km vissa gånger än åker buss. Detta är för att jag får för mig att jag inte kan andas på bussarna. Detta hände även när jag skulle sitta i klassrum under hela gymnasiet.

Jag får alltid för mig att någon ska stå bredvid sängen mitt i natten och glo, eller på toaletten. Förr hade jag en kudd"vägg" i sängen för att jag inte skulle se dörren eller något annat. Detta täckte även hela mig kan jag säga.

På tvn eller radion osv. måste det alltid vara antingen volym 6, 9, 12 osv.. ja ni förstår.

Om jag tar i en disktrasa kan jag få för mig att ta yes över hela händerna eller tvätta de flera gånger för att känna mig ren igen.

Förr fick jag för mig att om man var i samma rum som man stekte bacon eller andra feta saker så skulle man bli tjock. Detta är något jag lärt mig av de som arbetar på McDonalds, för de flesta får äckligt fet hy och de tycks bli större...

Jag har levt i ca sex år med att alltid dricka sex klunkar varje gång jag drack något. Missade jag det var jag tvungen att dricka nio eller sex till. Detta har jag dock lagt av med för det blev alldeles för jobbigt.

Jag måste alltid gå på A-brunnar! Förr var det så inpräntat att jag var tvungen att gå tillbaka och trampa på den om jag missade en.

Jag brukade önska mig någonting när klockan var lika, ex. 22.22

Om jag sett ett ord på en sida av ex. en tidning sitter jag och tänker på resten tills jag läst det. Vilket oftast kan vara rätt ointressent och tråkigt.

Skulle kunna skriva en hel bok om alla dessa saker som gör mig "onormal", men det orkar nog inte ni läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0