Bakom våra solglasögon är vi inte fjortisarna du tror att vi är.



Är det inte konstigt detta med kläder och intryck?
Har man kjol, solglasögon osv på sommaren så är man inne men har man det en dag då det är sol och ca fem grader ute så är man fjortis. Jag förstår mig faktiskt inte på det. Vem är det som bestämmer hur man ska få klä sig? Men på vintern då kan man ha på sig en björnf*tta, fet jacka som man inte stänger och stövlar, precis som alla andra och då är det inte fjortis. Eller?

Den här dagen försvann bara. Var i skolan mellan tio och halv fyra, föreläsning och sen eget plugg. Sedan drog vi hem till Josefin, eller ska jag säga hem till OSS (?). Där skulle jag se på coaching-cdn men det fungerade ju inte !!! Vid halv sju insåg jag att det var dags att åka hem och laga middag, hade jag väntat tio minuter till hade cykelfärden blivit gångfärd. (=MÖRKT)

I vilket fall som helst så har Josefin hjälpt mig med inköpslistan till den nya lägenheten och jag måste bara säga FYFAAAN!!! Den är drygt en A4-sida lång och allt som allt kommer bli lite mer än 6000kr. Detta svider riktigt hårt och det är inget som går att motarbeta då allt är viktigt. Addera sedan på dubbelhyran --> April månad = extrem fattigdom.
Men men, åtminstonde kommer jag ha en FIN, VARM och skit-nära-till-Josefin lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0