Buenos diás locas

Befinner mig just nu i Karlstad, eller mongotown som det numera verkar vara.
Om någon bryr sig så blödde jag näsblod på tåget hit, det var skit kul...

Har börjat fundera på om jag har någon diagnos. Jag kan inte sova, sitta still eller sluta tänka.
När jag ska sova så somnar jag aldrig utan ligger vaken och tänker fast jag försöker somna. Så till slut kollar jag på klockan fyrtio gånger, i natt var den strax innan fem när jag kollade sista gången.
Sedan vaknar jag alltid sju, eller så har jag vaknat innan men går upp sju.

Det första jag gjorde idag var att ställa mig och baka scones, som sedan åkte ner i magen (dock inte alla). Efter det pratade jag med mormor & morfar, diskade, plockade ur diskmaskinen, vattnade blommor och städade. Mitt i allt detta målade och skrev jag en cirkelbudget till en person. Allt detta var klart vid elva, sen fick jag för mig att fota kläder och skor för att lägga ut på bloppisen.

Sedan efter tolv kom mamma hem och vi åt lunch och drack latte.
Och nu mina "vänner" tänkte jag sätta mig och läsa igenom tentan en sista gång, läsa mammas offert och sist av allt skicka in Caset och tentan.
YEAY!
Sedan bär det av till gymmet med lillebror där jag ska träna ihjäl mig för att kunna sova.

Detta måste vara årets mest intressanta och konstigt skrivna inlägg.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0