Bye Bye Västersol

Godkväll! Sitter just nu på sängmadrassen som ligger på golvet, det får bli sovplatsen för natten. Vi har kämpat med min enorma säng idag och skruvat av alla ben. Vi tog även ner bordet, men upptäckte jämt innan att lådan är borta. Jag minns inte om den är i förrådet eller om den är slängd, fast det känns inte som att den är slängd.

Var som skrivet var med Josefin till Hårakuten imorse, de var faktiskt jätte bra. Det är en frisör på högskolan som endast tar 280kr, vilket är väldigt bra om man jämför med 440kr som det vanligtvis kostar. Hon som klippte var även väldigt pratglad så det blev rätt kul. Jag stod bara bredvid (vill skriva jämte men ska ta bort det ur ordförrådet) och kollade och babblade på.

Efter det gick vi vidare och postade paket, som vanligt, handlade lite osv. Sedan drog vi till Josefin för att greja lite för att sedan gå till mig. Här har vi bara grejat, vi lagade till och med lunch till mamma, pappa och Magnus (de ska få schnitzelkött i sås med aubergine). Men efter att vi skämt ut oss tillräckligt i köket så satt vi oss i soffan och båda höll på att somna hela tiden! Vi gjorde även middag nyss, spaghetti med vita bönor i tomat sås. Men nu har hon gått iväg för att hämta sin lilla prins och jag ska väl ta och vila ett tag. Det finns inte så mycket annat att göra här faktiskt.

Om ni vill veta så tänker jag inte prata på ett tag, Josefin och jag brukar prata med en jätte ljus röst vilket gör skit ont i halsen efter ett tag. Men det går inte att sluta prata så! WEEEENDY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0