CHICKEEEEEN

Kolla här då, ingen snö kvar igen!


Idag vaknade jag vid sju, vilket jag alltid gör när jag inte behöver. Jag kan tala om för er att det kan bli rätt långtråkigt om man vaknar så tidigt. Vid halv elva så var jag redan hungrig igen, hade redan sett på meningslösa program och pluggat osv. Det positiva är väl att jag nästan har skrivit en sida av tre på tentan.

Under de senaste dagarna/veckorna har jag även börjat störa ihjäl mig på toadörren som gnisslar hela tiden! (när man rör vid den då).

Nu till något annat, jag tog en promenad till MAXI för att posta paket och handla lite. Där inne har de en "fynd" hörna med varor som snart går ut. Och för en gångs skull hittade jag något som passade, kycklingbitar i röd pesto. Som skrivet var så hatar jag kyckling och funderade faktiskt riktigt mycket om jag verkligen skulle våga äta det när det tillagades. Men det blev jätte gott. KOLLA HÄÄÄR: (Johannas Kokbok)

Som ni ser så ser det riktigt jävla äckligt ut.
Men om man steker riktigt mycket så blir det ju rätt gott. Har även pillat bort alla fettklumpar.
Sist hällde jag i kokosmjölk!
Det blev till fyra portioner, så nu blir det riktig mat några dagar.

Grönsaker är bara onödigt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är ju sån kyckling jag och Matte köpte :-) Blir asgrymmegott :-). Jag ska ha med mig morötter och fläskfilé imorgon :D PUSS

2011-03-20 @ 15:07:43
Postat av: johanna

Ahaaa :) Ja den var verkligen asgod! Ska ha med det imorgon :D Då har vi båda med oss värsta delux maten :D

2011-03-20 @ 20:36:33
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0