Coaching samtal


Den här dagen har varit lite annorlunda.
Först så fick jag sova i princip tills jag vaknade av mig själv, dvs till nio.
Sedan drog jag till skolan där vi satt och skrev ett litet manus för att sedan arbeta med caset.
Sedan mellan ett och tre spelade vi in coachingsamtal. Vi i läsgrupperna filmar när vi spelar en coach och klient.
Det var riktigt nervöst innan och när kameran satts på, men nu i efterhand känns det rätt gött.

Jag måste nog säga att det var roligare att vara klient än coach för när jag spelade coach fick jag en black-out. Jag kom inte på någonting att säga överhuvudtaget! Det var svårt att koncentrera sig på vad man egentligen skulle göra trots att problemet jag fick var ett riktigt, de andra hittade vi på.
I morgon kommer jag få skivan och ska då bedömma och reflektera över vad jag skulle gjort bättre osv. Det kommer ju inte bli någon höjdare att kolla på den, men men... Man måste ju lära sig.
Nästa vecka har vi motiverande samtal och jag ska verkligen plugga inför det! Vill vara förberedd denna gång.

I och med detta så fick man ju lite ont i magen så bestämde mig för att strunta i träningen idag och bara plugga istället. Plus att det har regnat/snöat och blåser mellan 10-11 m/s ute, vilket inte är så kul att cykla i.

Nu ska jag läsa en bok som jag hoppas kan hjälpa mig att lösa problemen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0