Fåret Shaun

Efter en onsdag med en Josefin på ena sidan och en blomkålsätande Danielle på andra sidan under en föreläsning så var det dags för ett nytt liv. Danielle såg ut som att blomkålen var det äckligaste hon ätit, fast hon sa att det var gott, men det såg riktigt torrt och äckligt ut. Under tiden satt Josefin och gjorde det hon alltid gör när hon är uttråkad - skrattar åt saker hon skrivit i sin kalender.
Själv satt jag och väntade på att få äta mina morötter (nyttigt?!) och sa till Josefin "jag vill ha reklam nu", fast i själva verket menade jag rast. Det är i sådana stunder man inte ska ha ögonkontakt för då kommerman aldrig kunna sluta skratta.

När Danielle och jag skulle cykla hemåt så hade Danielle det lite besvärligt. Hennes cykel var instängd mellan två andra och hon stod och såg helt hjälplös ut, ingenting fungerade. Fast jag tror inte hon tänkte på att man faktiskt kan flytta de andra cyklarna. Schysst som jag är så stod jag bara och gapskrattade och till slut kom en liten indier och flyttade på en cykel så att hon kom ut. Danielle svarade "tack" vilket han förmodligen inte förstod.

Och som fortsättning på dagen så kan jag berätta att jag gick åt fel håll på perrongen här i Stälje, det ledde ingen vart. En gubbe kom mot mig och sa att han hade följt mig men att det var lite fel. Sedan så köpte jag även fel bussbiljett eftersom V sa att det var rätt. Men bussgubben sa att det var fel så jag fick stå och förklara att jag inte hade fått den av en kompis utan att jag hade betalat så till slut slapp jag 30kr extra.

Ska duscha nu. Men jag hoppas folk såg på debatt igår om BB och Kissie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0