FEBEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

miiini väska

Kolla mini väskan som jag hittade på Myrorna i KD. Så sööööt!

 

Godmorgon. Vilken "tycka-synd-om" rubrik jag har. Men saken är den att när jag kom tillbaka från Karlstad så kom snuvan tillbaka och mina halsmandlar bara växer och växer. Har även tagit ut linserna för att inte få ögoninflammation etc. så är blind som fan... Egentligen vill jag bara ligga i sängen hela dagen för att bli frisk. Men vem fan kan sitta stilla dagen innan flytten?
Inte jag iallafall, kommer vara som en duracellkanin i ett dygn nu. Eller kanske två.

Snart ska jag dra till Josefin som ska klippa sig, men hon ville ha sällskap. Och ja här kan man ju börja förstå att vi faktiskt sitter ihop, snart går vi väl på toa ihop också.
Senare ska vi hem till mig och skruva ihop bord och benen på sängen!

Men nu till något som är skit konstigt. Jag drömde att jag åkte tåg i natt med mina flyttlådor, fråga mig inte varför. På tåget så fick jag för mig att sätta på mig en ny tröja så jag satt ju typ halvnaken (bar överkropp) medan fjortisar och gubbar kom förbi. Men för att försöka dölja detta så kollade jag ut genom vattnet och då var det precis som att vi åkte båt för det var folk utanför som badade precis jämte.
Jag hade ju lite panik över hur jag skulle hinna få av alla lådor så jag började skrika till alla gubbar jag hittade för att fråga om hjälp, så att de inte bara sprang av när vi var framme.
När vi hade gått av så mötte jag Victor och hans mamma och inser då att alla flyttlådor är kvar på tåget. Så jag springer ut till perrongen (som  var den i halmstad) och tåget är borta! Så det blev en massa krångel för att få tag i lådorna för jag satt bara och sa "jag åkte öresundståg, NEJ Sj, Eller nej X2000".

Hoppas det inte blir så imorgon, men om det blir så då blir jag förvånad, för vi ska ju åka bil och inte tåg.

CIAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0