Josefins flyttfirma AB och Johannas management fjÅrtisclothing.

 


Idag har jag spenderat sex timmar tillsammans med Josefins flyttfirma AB. Vi har packat ner det mesta, inkl. gardiner och porslin (sparat en tallrik för att kunna äta). Jag har även insett hur sjukt mycket kläder jag har. Det är faktiskt pinsamt! Har fått ihop två stora kassar med kläder och skor som ska till myrorna och det ser ut som en halv garderob. Men det är väl ca 1/8 av det jag äger.


Men har iallafall sålt en hel del kläder, men vill även skänka bort lite för jag orkar inte vänta på att det ska bli sålt. Får väl se hur det ska gå i den nya lägenheten, får väl trycka in skiten i skåpen.


Vi har även fotat kläder som ska säljas och haft panik över huvudnyckeln till huset/förrådet som försvann. Jag skulle få låna nyckeln till förrådet av Oscar så han la den i postfacket men den var inte där. Så vi började fundera över om postmannen hade snott den. Men den hade tydligen ramlat ur mitt postfack när de la i post och hamnade i Oscars fack igen. TUR!

Kan även tillägga minuset när man packar, man packar ju ner lite fel saker ibland. Jag insåg när vi hade packat ett Xf*ucking antal lådor att hyreskontraktet var i någon så jag har fått leta ihjäl mig efter det.

Nu ska jag spela lite super mario world och donkey kong två :D

CIAO!


Här är en bild som jag målade i nian då jag hade skolios. Den ena schiraffen (chiraffen?) har skolios som ni säkert ser. SKILLAD eller vad?


Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fan vilket jobb att jobba på en flyttfirma. Men jag antar väl att pengar är pengar ;)

2011-04-18 @ 15:33:15
URL: http://flyttfirma.eu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0