Lilla Johanniii 1



Ibland undrar jag faktiskt om jag har en extra tekniskt utvecklad hjärna.
Mitt internet dog efter att jag städat och det var fel på ethernet sladden. Så klåfingrig som jag är så började jag dra ur sladden, men det fungerade inte. Så jag drog ur båda ändarna och bytte plats och nu fungerar det.
Det måste ha varit mina geniala fingrar tillsammans med hjärnhalvan som inte visar sig så ofta.

Är iallafall tillbaka i Halmstad! Anlände vid kvart i ett i förmiddags efter en hel morgon och förmiddag av stillasittande. Måste bara säga att det är rätt coolt hur liten världen är egentligen, på bussen till syd satt en tjej från högstadiet som skulle vidare till Karlstad. Hur ofta händer det?
Det första jag gjorde när jag kom ner hit var att cykla till Maxi för att handla mat. Har ju levt på bönor, pasta och bacon ett bra tag nu. Känner mig nästan störd. Så var tvungen att köpa köttfärs, fjärilsmakaroner (de godaste!), yoghurt osv. Ja.. som ni läste så köpte jag pasta. Men det är ju så gott. Det blir ju ändå lite variation om man byter makaronsort...

När jag cyklade hem så ringde lilla Johanna. Det var jätte länge sedan vi pratade (nyår), saknar den lilla dockan. Hon ska komma ner till mig i sommar vilket kommer bli grymt kul. Men vi pratade framförallt om sommaren som var och att vi både längtade tillbaka till Karlstad. Ja, tro det eller ej så gör jag det. Ibland har jag stor lust att bara flytta tillbaka men jag vet att jag kommer ångra mig eftersom ingen bor kvar där. (förutom familjen osv.)

Nej nu börjar det bli en novell detta. Ska duscha och greja lite till sen se på solsidan. Och för den som bryr sig så har jag börjat packa lite.. SÅ MYCKET längtar jag till att flytta. Det är förresten 26 dagar kvaaaaaaaar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0