Mardrömmar och en ... säng

Den här natten var ju inte särskilt mysig.
Innan jag somnade igår vid tolv så mådde jag helt okej.
Men sen vaknade jag vid fem av att hela min säng var dyblöt! Så jävla äckligt. Sedan började jag se en kille vid min garderob som blev helt stel av en osynlig hand som kom från garderoben. Och precis då, när jag nästan var skräckslagen, så var jag tvungen att gå upp och dricka och ta en halstablett. Såna saker händer alltid när jag har hög feber. En gång när jag var liten så hade jag jätte hög feber och hallucinerade om att det var krig i världen. Så jag sprang genom hela vårt hus (på riktigt) och hoppade upp i mamma och pappas säng och skrek att jag inte ville dö. Ungefär så kändes det i natt, som att allt som hände var på riktigt.

Jag vill ju bli frisk nuuuuuuuuu!!! Har inte kunnat träna sen i fredags och idag är det abs&ass som jag verkligen vill gå på. Men eftersom jag inte tänker åka till skolan idag så får vi se...
Och imorgon klockan fem åker jag till Victor och då vill jag väl inte ha feber heller!!!

Tänk om man kunde få drömma om Arthur istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0