Morrn morrn

Onsdag morgon och vi är inte på Abs&Ass, det är rätt ovanligt.
Men nu förtiden har vi väldigt mycket att göra, vilket också är rätt ovanligt.
Och igår kväll satt jag och skrev på Caset från nio till halv tolv, vilket är sjukt ovanligt att jag inte ens hade somnat vid halv elva.

Fast jag gillar såna här situationer, att ha mycket att göra, ha mål och få anstränga sig. Fast tyvärr hinner jag inte med gymmet, vilket är rätt dåligt med tanke på musklerna. Men som tur är väl att jag alltid måste cykla till skolan.

Som ni ser så har jag ingenting att skriva om egentligen. Det händer inte så mycket förutom plugg, plugg och typ tvätt. Det är min dag; föreläsning, tvätt och sedan plugg. Och om en vecka åker jag till mamma och pappa, då ska jag INTE plugga!!!

Förresten så är det SOOOOL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0