Motiverande samtal

Buenas tardes/noches.

GOTT!!!


Idag är en sån där dag då man inte orkar laga mat.
Har ingen lust att gå till köket, laga mat som jag inte ens är sugen på och sedan diska...
Ett tag funderade jag på att äta popcorn till middag, sånt som blivande hälsopedagoger gör ni vet.
Sedan insåg jag att det inte vore bra, så funderar lite på ytterliggare några mackor och yoghurt. VI FÅR SE!

Har varit i skolan mellan nio och två. Vi har arbetat med CASET som nästan är klart ! Så gött! Sedan spelade vi in motiverande samtal. Det var faktiskt kul, mycket roligare än coaching. Roligast av allt är att vi har fått en strategi/mall ... vad man ska kalla det, en liten lapp typ. Jag fick en sådan av pappa vid jul och jag undrar om de inte fått den idén av mig. Här är man lite självgod kanske, men jag skrev med detta på förra tentan så.. ja varför inte?

Igår packade jag även lite, sånt man gör när man är sugen på att flytta. Rensade även kvitton och andra papper och det fyllde hela papperskorgen! Har även börjat rensa garderoben och startat en bloppis (= blogg loppis), dock inte här.

Nu måste jag fortsätta med att inte göra någonting. Eller okej, jag ska kanske plugga, eller så väntar jag till imorgon och vilar lite. Sedan måste man väl äta något också.

Förresten så åkte min Särsambo (nattsärbo/dagssambo) hem idag. Vi kommer vara skilda tills på måndag, hjälp mig någon!

CIAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0